5 תשובות
hard to get
את בן אדם, משמע את לא סמרטוט. לא?
לזרום עם מישהו ולראות לו שאת מעוניינת לא הופך אותך לקלה להשגה או זונה או זולה או כל מה שהשתילו לך במוח.
אם מישהו ניגש אלייך ומתחיל איתך והוא מוצא חן בעינייך, תחייכי, תני לו להחמיא לו ותזרמי עם הכיוון של השיחה גם אם זה לא הכי מעניין אותך, ואם הוא נתקע באמצע אז תנסי להמשיך את השיחה.
אנונימית
תהיי שנונה, תגידי את הדברים הנכונים, תהיי שם - אבל אל תהיי שם. תחייכי, ואל תיראי מתלהבת/נרגשת. (גם אם כן חח)
יש פרדוקס בשאלה שלך
אם את רוצה שמישהו ירגיש שאת מעוניינת, תזרמי. בשיחה עם מישהו מה שהבן אדם השני קולט זה 70% שפת גוף ורק 30% מה שאת אומרת.. מה שבאמת יגרום לו להרגיש אם את מעוניינת או לא זה דברים כמו אם את מקשיבה לו כשהוא מדבר, אם את מסתכלת עליו/ לעיניים שלו, אם את מחייכת, אם את נראית מעוניינת וכ"ו..

בגלל זה מה שאמרת (מישהיי) זה פשוט הפוך לגמרי.. הייתי היום באיזה מקום ודיברתי עם כמה בנות שאני לא כ"כ מכיר, את חושבת שהיה אכפת לי כמה שנון מה שהן אמרו? נאדה. אני בכלל לא זוכר מה הן בידיוק אמרו. מה שאני זוכר זה דברים כמו חיוך, צחוק, זה מה שאתה באמת שם אליו לב/ זוכר. אין לך מושג מה חיוך קטן יכול לעשות..

אף אחד לא סמרטוט. אבל אם כבר היה מישהו סמרטוט, זה מישהו שאיבד מישהו שהוא רצה רק כי הוא פחד שהוא יראה סמרטוט אם הוא יראה בו עניין. לא חבל? מה נהייה שזו בושה להראות עניין במישהו.. -_-
כאילו אנשים אשכרה מרגישים שזה מקטין אותם להראות שאנשים אחרים מעניינים אותם ושאכפת להם מהם. דיי עם זה!

ברצינות שלהיות קשה להשגה לא משיג כלום, מה שמושך בנים (וגם בנות) זה עניין, חיוך, נחמדות מהצד השני. לא קרירות וחוסר עניין!