4 תשובות
שואל השאלה:
מה יותר זול
אנונימית
הודיס זה יותר פשוט וחלק ואמריקן איגל לרב יש סמל של החברה וקשקושים, לבחירתך.

אני מעדיף אמריקן יותר יפה.
אני אישית אוהב את הסחורה של אמריקן איגל, כאילו הייתי שם המון זמן אדידס ואז עברתי לאמריקן איגל ואני ממש מרוצה:)
הודיס