4 תשובות
לא יודעת, לא מייחסת לזה כל כך חשיבות, פשוט לובשת.
כי אני רוצה.
טייץ אני לובשת רק שיש לי ספורט אבל בכללי זה נוח, וחוטיני זה באמת נוח לי
כי זה נוח להן מה אתה רוצה. נוח וסקסי.