4 תשובות
זה לא כיף לבד אני הולכת תמיד עם מישהו
בדרך כלל אני הולכת עם ידיד/חברה/משפחה.. אבל היו כמה פעמים שהלכתי לבד.
גם אני חשבתי שזה נורא ואפילו בהתחלה לקחתי את זה בתור תירוץ למה לא ללכת וככה הייתה תקופה שלא הייתי בכושר.. אבל אז פשוט לקחתי את עצמי בידיים, וזה לא כזה נורא.
שימי אוזניות ותתמקדי בספורט.
למה מפחיד?
את יכולה ללכת עם חברה או עם מישהו מהמשפחה שלך.
לא, למה מפחיד?