5 תשובות
לכי לרופא שבודק דברים כאלה אני לא בטוחה איך קוראים לרופא הזה אבל הבנת את הכוונה
שואל השאלה:
פעם הלכתי לרופא והוא הביא לי טיפות לעיניים וזה עבר לכמה זמן ואז המשיך
פעם הלכתי לרופא והוא הביא לי טיפות לעיניים וזה עבר לכמה זמן ואז המשיך
אנונימית
גם לי היה את זה בכיתה ג' וה' וזה היה תוצאה מיותר מידי שעות מחשב והרבה מיקמק (יותר מידי צבעים ביחד) ואורות שיש במסיבות, אני לא יודעת אם אצלך זה ככה אבל מומלץ לך להפסיק עם זה
לא לחשוב על זה/ללכת לרופא ולהתייעץ איתו.
שואל השאלה:
ואני בת 13
ואני בת 13
אנונימית
באותו הנושא: