אוקיי זאת לא שאלה אבל בבקשה תקשיבו קרוב משפחה שלי על כסא גלגלים, ויש לו עוד 10 חברים שהם בכסא גלגלים והם משחקים בקבוצה לנכים כדורסל (הם גיבורים), בקיצור הוא נפצע בתאונת אופנוע וגם 9 מתוך 10 החברים שלו ועוד מלא מלא, שלשום הם עשו הרצאה שאופנוע זה פשוט רצח וכל מי שנוסע באופנוע יפצע בטוח מתישהו, בבקשה בבקשה אין שום בטיחות בזה אני יודעת שמתבגרים אוהבים את זה וזה אקשן אבל בבקשה אל תיקנו אופנועים או לפחות תנסו בבקשה, מי קרא את זה?