2 תשובות
אין שום בעייה לעשות הבהרת שיניים לפני היישור, אך כדאי לבצע רק אם היישור הוא פנימי ורואים את החלק החיצוני של השיניים כל הזמן. הרופא אמר לך שהוא לא מבצע כי תפקידו כנראה הוא רק לבצע יישור שיניים
לדעתי ניתן אבל אין טעם כי הטבעות יעשו לך סימנים אס עדיף לחכות עם זה עד שמורידים את הגשר.