5 תשובות
ואו חבל ששאלת את זה.. אנשים יתחילו לריב אני לא רואה האח הגדול אבל שמעתי שהוא לא משהו...
אנונימית
אמיתי. אין עליו
אנונימית
בחור לא קל לעיכול, אבל אני אוהב את האמת שלו
אנונימי
אחלה גבר מאוהבת בו
אנונימית
יש קטעים שאני מתחבר אליו ויש קטעים שאני פשוט לא יכול לסבול אותו כשהוא מעמיד בפומבי הוא אומר את כל האמת בפרצוף וזה בסדר זה אפילו מצוין! אבל יש גבול! האמת שלו שאיך שהוא אומר אותה יכולה לרסק אנשים את עומר הוא ריסק ואיך שהוא דיבר לאור ובדודו שהוא פגע ומה שהיה עם קוקו זה כבר עבר את הפס האדום! בכל זאת בחורה אבל אני חייב לציין שהוא איש מאוד חכם ויכול לתרום וכשהוא רוצה הוא פשוט יכול להיות חבר טוב!
אנונימי