6 תשובות
היא דואגת ומנסה לעזור. כיף לראות גולשת מסורה כל כך. כן ירבו!
שעה? לא הגזמת? פחות.
אבל למה לפרסם את זה ברבים?
רואים שהיא רק מנסה לעזור, וידוע שיש כמה משתמשים שלא אוהבים אותה לכן על כל תשובה שלה הם יעשו מינוס... גועל נפש.
ומה אכפת לכם שהיא מגיבה כמה פעמים? שתגיב 1000 פעם! למה זה כל כך מעסיק אתכם?
רואים שהיא רק מנסה לעזור, וידוע שיש כמה משתמשים שלא אוהבים אותה לכן על כל תשובה שלה הם יעשו מינוס... גועל נפש.
ומה אכפת לכם שהיא מגיבה כמה פעמים? שתגיב 1000 פעם! למה זה כל כך מעסיק אתכם?
אנונימית
היא בסך הכול מנסה לעזור.
שואל השאלה:
אבל היא לא קולטת (מהמינוסים) שזה לא עוזר: (
אבל היא לא קולטת (מהמינוסים) שזה לא עוזר: (
אנונימית
מה יש לך?
היא רק מנסה לעזור.
היא רק מנסה לעזור.
באותו הנושא: