2 תשובות
אני לא חוושבת כי תכנית את רק מתכתבת אם הידיד שלך את לא עושה שום דבר לא בסדר את לא צריכה לדעות בכלל ואת גם לא צריכה להפסיק לדבר אם ידיד שלך אבל תקדיש קצת זמן להיפגש עם חבר שלך ולדבר איתו וכל זה
שואל השאלה:
אני מדברת איתו בטלפון וגם שיחת טלפון
אנונימית