8 תשובות
בדמיון
(יש לי בן זוג, הבעיה היא שהוא די דמיוני)
(יש לי בן זוג, הבעיה היא שהוא די דמיוני)
(אקסית)
כיתה ג.
דרך חוג מפגר.
(היינו ידידים שנים)
כיתה ג.
דרך חוג מפגר.
(היינו ידידים שנים)
היינו מכירים כי אנחנו מאותה העיר סתם היינו מדברים ממש לפעמים אם החברים המשותפים היו יוצאים.
היינו במסיבה והלכתי לשירותים ומישהו ניסה לאנוס אותי שם והוא כמעט הוריד לי את הבגדים, אז האדם שהיום חבר שלי היה בדיוק בשירותים, הרביץ למי שניסה לאנוס אותי ועזר לי..
אחר כך דיברנו והוא ממש עזר לי והכרנו..
שנתיים יחד:)
האמת? אני אפילו לא מאמינה עדיין
אנונימית
בפייסבוק
באתר עכשיו אנחנו כבר לא חברים.
התנדבות.
במשחק מחבואים, הוא פשוט מתחבא ממש טוב ועדיין לא מצאתי אותו:)
לא הכרתי.
באותו הנושא: