10 תשובות
כנראה אתה היחיד שחושב ככה... ומי אומר לעזאזל טיל
1. אופי
3. אתה לא יוזם
4. מי שמאוהבת בך לא יוזמת

ו"טיל בחוץ" זה סלנג של הסדרה "אנחנו במפה"
האופי שלך אולי?
ביטחון עצמי גבוה שגורם לאנשים להרתע קצת.
בואנה אתה צנוע!


מי אומר טיל?!
טיל?
רק לפי ה"אני טיל בחוץ" אפשר להבין למה אין לך חברה..
אנונימית
חח אולי אחת הסיבות היא הביטחון שלך? לא שזה רע כן? אבל אולי זה האופן שאתה מציג את עצמך בפני אנשים.. תחשוב על זה
כי יש דבר כזה שקוראים לו אופי, כדי שתהיה לך חברה צריך אותו גם, בד"כ.
באמת לא מבינה אותן. אתה כזה צנוע
כי בנות מפחדות מטילים