3 תשובות
תחטי את המקום. וזה עובר תוך כמה ימים.
יש לי דאבל אליקס! זה מושלם!
זה בכלל לא כואב אם דאגת.
מה צריך לעשות אחרי שעשית?
את פשוט צריכה לחטא כל יום עם אלכוהל (-כוהל), לשחק עם העגיל ז'א תסובבי את העגיל באוזן ולא להחליף עגיל לעגיל רגיל רק אחרי חודש וחצי כי אז זה עושה אינפקציה.
אם יש לך אינפקציה?
תחליפי חזרה לעגיל רפואי ותחטאי עם אלכוהל!
זה בכלל לא כואב אם דאגת.
מה צריך לעשות אחרי שעשית?
את פשוט צריכה לחטא כל יום עם אלכוהל (-כוהל), לשחק עם העגיל ז'א תסובבי את העגיל באוזן ולא להחליף עגיל לעגיל רגיל רק אחרי חודש וחצי כי אז זה עושה אינפקציה.
אם יש לך אינפקציה?
תחליפי חזרה לעגיל רפואי ותחטאי עם אלכוהל!
חבר שלי עשה
זה לא כזה כואב לפי מה שהוא ספר וגם רואים שזה עובר אחרי קצת זמן יחסית..
בהצלחה!
זה לא כזה כואב לפי מה שהוא ספר וגם רואים שזה עובר אחרי קצת זמן יחסית..
בהצלחה!
באותו הנושא: