8 תשובות
ככה וואטסאפ קבעו.
אם אתה מוחק את הווצאפ לגמרי רק לך נמחקות השיחות עם האנשי קשר שלך. ולא להם
אשמח לפרח.
כי ככה זה..
זה נמחק רק אצלך...
שואל השאלה:
אבל רואים את תמונת הפרופיל שלי והסטטוס? והם יכולים לשלוח לי הודעה?
אנונימי
כן ^
שואל השאלה:
למה
אנונימי
לא.
זה נמחק אצלך, לא אצלם.