8 תשובות
ככה וואטסאפ קבעו.
אם אתה מוחק את הווצאפ לגמרי רק לך נמחקות השיחות עם האנשי קשר שלך. ולא להם
אשמח לפרח.
אשמח לפרח.
כי ככה זה..
זה נמחק רק אצלך...
זה נמחק רק אצלך...
שואל השאלה:
אבל רואים את תמונת הפרופיל שלי והסטטוס? והם יכולים לשלוח לי הודעה?
אבל רואים את תמונת הפרופיל שלי והסטטוס? והם יכולים לשלוח לי הודעה?
אנונימי
כן ^
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימי
לא. רק אצלך.
לא.
זה נמחק אצלך, לא אצלם.
זה נמחק אצלך, לא אצלם.
באותו הנושא: