4 תשובות
תלוי עד כמה את רגישה אבל לי זה בכלל לא כאב
לא עושים באקדח! בדרך כלל הם מפספסים את המקום הנכון ובמקום להיות מקסים זה יוצא מכוער.
יש לי
גם אם אין לך כוח סבל, זה עניין של שנייה. לא סיפור גדול.
לא, אלא אם כן את רגישה ואז קצת, אבל זה נגמר לפני שאת שמה לב