5 תשובות
זה אומר שאתה נורמאלי.
לא, זה לגיטימי לחלוטין.
אתה מתחיל לצאת מגדר התמימות הנורמלית, ולהתבגר במובן נפשי.
כולם עוברים את זה, ומי שלא דיי נדפק.
זאת אומרת שהתחלת לשנוא אנשים
אני לא רואה בזה שום דבר רע.
1-
זה אומר שאת/ה כמוני
אנונימית
קצת.
be kind.