3 תשובות
זה בסדר, חום הגוף משתנה קצת בהתאם למזג האוויר, בהתאם ללחצים.. בנתיים אין לך חום, 37 זה תקין.
שואל השאלה:
אז נראה לי שיש לי חום כי החום הרגיל שלי זה 36.8
אז נראה לי שיש לי חום כי החום הרגיל שלי זה 36.8
אנונימית
החום האידיאלי של בני אדם זה 37 יש כאלה שהם טיפה יותר ויש טיפה פחות. הכול בסדר
באותו הנושא: