3 תשובות
זה בסדר, חום הגוף משתנה קצת בהתאם למזג האוויר, בהתאם ללחצים.. בנתיים אין לך חום, 37 זה תקין.
שואל השאלה:
אז נראה לי שיש לי חום כי החום הרגיל שלי זה 36.8
אנונימית
החום האידיאלי של בני אדם זה 37 יש כאלה שהם טיפה יותר ויש טיפה פחות. הכול בסדר