11 תשובות
לשתות מרק.
לשתות (?)
אין שום דבר אכיל במרק חוץ מנוזלים
אני אומרת לאכול מרק כי יש במרק רוב הפעמים ירקות
תראי כאן,
לשתות, אבל אני אומרת לאכול._.
לשתות
על פי האקדמיה, שתי הצורות כשרות.
פשוט תגידו פולירון!
לא סתם, אני חושבת שאפשר לומר את שניהם. אבל אני לא בטוחה
אומרים לאכול. אבל אנחנו שותים אותו.
לשתות נהוג לומר
לשתות