4 תשובות
פד עם כנפיים יותר טוב. מדביקים את הכנפיים על התחתון עצמו
וכך הפד לא זז, זה יותר אסטטי ויותר נוח
לא צריך לדאוג שהפד יזוז וכאלה לעומת פד בלי כנפיים שזה ממש ממש לא נוח.
ככה שאני אישית ממליצה יותר על פד עם כנפיים.
וכך הפד לא זז, זה יותר אסטטי ויותר נוח
לא צריך לדאוג שהפד יזוז וכאלה לעומת פד בלי כנפיים שזה ממש ממש לא נוח.
ככה שאני אישית ממליצה יותר על פד עם כנפיים.
עם כנפיים זה יותר טוב - כי כשיש לך את הכנפיים הפד נשאר במקומו ולא זז. כשאין כנפיים הפד יכול לזוז מהמקום שלו וככה את יכולה להתלכלך, הכי בטוח זה עם כנפיים
אני חושבת שעם כנפיים זה בזמן המחזור
וללא זה לכל הזמן בשביל ההפרשות.. חח.. מגעיל מגעיל אבל צריך לדעת
וללא זה לכל הזמן בשביל ההפרשות.. חח.. מגעיל מגעיל אבל צריך לדעת
הכי טוב עם.. בלי לא תופס טוב
באותו הנושא: