7 תשובות
יותר מידי פעמים
נשים נחותות מגברים/ אין להן יכולות פיזיות/ מי הסכים לתת לי רישיון רק בגלל שאני אישה וכו וכו..
כמובן שהתעצבנתי ויכוחים והכל
והרגשתי מעוצבנת שיש אנשים כל כך מקובעים מחשבתית עם דעות קדומות פרמיטיבים ומתנשאים
אחי אתה רציני יש פה יותר מדי שוביניזם!
מה זה הטרדות אם לא שוביניזם!?
מה זה הפרשי השכר של מנהלים ומנהלות אם לא שוביניזם?!
מה זה נורמות חברתיות אם לא שוביניזם?!
וזה עוד לפני היחס הבין אנושי המזלזל והמחפיצה שיש לגברים כלפי נשים... נשים חוות אפליה עזה קשה להיות מופלה וזה בדיוק כמו לשאול שחום עור בארצות הברית מה הוא מרגיש. הוא מרגיש נחבל ולא שווה הוא מרגיש כאילו לא משנה מה הוא יעשה הוא יהיה שחחום עור ולכן יהיה נחות.
תאר לך מצב שבו אתה הולך ברחוב ואנשים מפשיטים אותך במבטים שלהם ושולחים ידיים או לא להתקבל לעבודה רק כי אתה אישה
אני יכול להגיד לך שכשהלכתי עם ידידה בשוק והטרידו אותה התחלחתי והמשכנו ללכת
הרגשתי רמיסה גסה של כבוד האדם ובמיוחד של ידידה... מזעזע ממש

אם טני יכול עוד לעזור תגידי
שואל השאלה:
כמובן שאתה
יכול
אז בתור זכר אני לא יכול לעזור לך סליחה
שואל השאלה:
אני אישה זה לסקר שאני עושה ^^
באותו הנושא: