6 תשובות
לא תמיד.
זה בהחלט משהו שמשדר את זה.
אבל אי אפשר לדעת. האדישות היא רק קליפה בדרך כלל
לא תמיד.
לאו דווקא
אני אדישה, אבל מבפנים אני נפגעת אבל אני לא מראה את זה..
אני לא נותנת לאגו של אנשים להעציב אותי..
הוא נפגע אבל פשוט לא מראה את זה