5 תשובות
לא, אסור לך, תנוחי ותשתי תה, אל תענישי את עצמך בגלל טעות אחת
אין שום סיבה להקיא מרצון, את רוצה לשרוף את זה? חכי שעתיים ולכי לאימון של חצי שעה בחדר כושר
שואל השאלה:
אבל נשברתי בדיאטה ואכלתי בורקס ושתי חתיכות עוגה, אי אפשר לפחות להקיא פעם אחת?
אנונימית
אל תעשי את זה! דבר ראשון תסבילי את עצמך ודבר שני אני מכירה מישהי שעשתה את זה והיום היא בת 60 ויש לה בעיות כתוצאה מזה
תפסיקי! אל תעשי את זה! את תתחרטי על זה!