5 תשובות
לא
אנונימי
בטח שלא הם מסתכלים רק על הגוף.. אבל שפתיים יבשות דורשות טיפול בלי שום קשר לבנים, את לא חושבת ככה?
תדאגי לעצמך יותר מאשר לחשוב על אם זה דוחה בנים!
תדאגי לעצמך יותר מאשר לחשוב על אם זה דוחה בנים!
אנונימית
וואי אתה מזה חופר..
אנונימיתת
נתחיל מזה שאני בת ולפחות לי אין שפתיים יבשות ואני דואגות לעצמי..
אנונימית
שפתיים יבשות זה ממש ממש לא יפה, וגם לא נעים לעין, אבל תדאגי לעצמך יותר מלחשוב אם משהו מעניין את הבנים, את לא צריכה את הבנים, בקרוב את תביני כשתמצאי את אהבת חייך שאף בן יותר לא יעניין אותך,
אבל באמת בנים לא אוהבים שפתיים יבשות ויעדיפו את השפתיים עם וזילין או שינצנצו, אבל הכי חשוב בשבילהם זה הגוף, ולדעתי, אם את רוצה מישהו שיאהב אותך, אל תעשי שוב דבר בשבילו, הוא צרי לאהוב אותך כמו שאת!
אבל באמת בנים לא אוהבים שפתיים יבשות ויעדיפו את השפתיים עם וזילין או שינצנצו, אבל הכי חשוב בשבילהם זה הגוף, ולדעתי, אם את רוצה מישהו שיאהב אותך, אל תעשי שוב דבר בשבילו, הוא צרי לאהוב אותך כמו שאת!
באותו הנושא: