2 תשובות
לא ישלמו לך אל תבקשי שלא יגידו שאת לא רצינית אם ישלמו מעצמם סבבה לא להתלונן כי יסמנו אותך
לא הספקת לצבור ימי מחלה.
באותו הנושא: