4 תשובות
שואל השאלה:
אם נגיד אני עושה בבית שחי צריך להשאיר את הידיים למעלה?
אם נגיד אני עושה בבית שחי צריך להשאיר את הידיים למעלה?
אנונימית
את פשוט מוןרחת את זה מחכה כמה דקות ואז מוציאה את זה עם החלק הזה שהביאו לך ביחד עם החומר.
(מזהירה מראש, יש לזה ריח דוחה וגם זה לא מוריד טוב בכלל.. )
(מזהירה מראש, יש לזה ריח דוחה וגם זה לא מוריד טוב בכלל.. )
אנונימית
פשוט מורחים מחכים חמש דקות ומורידים עם הכף הזאת
באותו הנושא: