6 תשובות
הגיוני.
כן התברכת אז
הגיוני מאד.
זה הגיוני מאוד
לא חייב שיהיה גם לך סכרת, במיוחד עם תשמרי על רמת איזון סוכר טובה
לא חייב שיהיה גם לך סכרת, במיוחד עם תשמרי על רמת איזון סוכר טובה
לסבתא שלי ולאבא שלי ז"ל היה סכרת ולי אין, אז כן זה הגיוני.
כן, לאף אחד במשפחה שלי אין סכרת חוץ מלאחותי אז..
באותו הנושא: