35 תשובות
מה זאת אומרת?
אנחנו.
לא.
פאקינג.
מבינים.
רמזים.
(לפחות כל זכר שאני מכיר מאיי פעם)
לא.
פאקינג.
מבינים.
רמזים.
(לפחות כל זכר שאני מכיר מאיי פעם)
שואל השאלה:
בכללי כיאלו.
כמו שבנות ירצו שבנים ידעו
ש:
1. שלהיות רגיש זאת לא בושה ( כולל לאהוב כל מיני זמרים ותחומי עניין 'נשיים')
2. אגו זה חרא פשוט תבוא ותגיד את מה שבא לך
3. נשים הגיוניות אוהבות אוכל, והרבה ממנו. וזאת סתם דוגמה
בכללי כיאלו.
כמו שבנות ירצו שבנים ידעו
ש:
1. שלהיות רגיש זאת לא בושה ( כולל לאהוב כל מיני זמרים ותחומי עניין 'נשיים')
2. אגו זה חרא פשוט תבוא ותגיד את מה שבא לך
3. נשים הגיוניות אוהבות אוכל, והרבה ממנו. וזאת סתם דוגמה
אנונימית
אני הייתי רוצה שידעו שאני לא אוהב רמזים - מה גם שאני לא מבין אותם אף פעם... *~*
אין פה מה לתאר אני יודע שנשים אוכלות מזיעות ועושות דברים שבני אדם עושים אז אין מה להרחיב
אה - והייתי רוצה שידעו שלא כל הזכרים מתנהגים אותו הדבר... >_>
לא כל הזכרים מתנהגים באותה הדרך אני לא מסכים איתך
אנונימי
שערסים זה הדבר הכי מטומטם שקיים בעולם והם לגמרי לא מעניינים - הבנות של היום לא מבינות את זה
אני אישית באמת לא רגיש באופן טבעי ולדעתי גם יש לזה הרבה יתרונות. לחשוב יותר מאשר להרגיש מביא להחלטות חכמות יותר וגם לא נעלבים.
מה הייתי רוצה שבנות ידעו?
הייתי רוצה שידעו שזה שאנחנו הולכים לבחורות זולות או "פרחות", אלה בחורות לקשר זמני בלבד.
זה לא אומר שאנחנו לא מעריכים בחורות שקטנות ועדינות, להפך.
אנחנו אוהבים בחורות שקטות, רגועות, עדינות, ונשיות
אנחנו לא אוהבים בחורות שמתלבשות חשוף יותר מדי (לפחות אני, אבל אני בטוח שאף אחד לא היה רוצה שחברה שלו תלך חשופה מדי), שמקללות, שמרביצות, שמעשנות, בקיצור, ערסיות.
ועוד משהו שחשוב לי להגיד לכן בנות, זה שתלכו חשוף או תעשנו או תקללו רק בשביל קצת צומת לב, זה מוריד
תפסיקו עם זה
הייתי רוצה שידעו שזה שאנחנו הולכים לבחורות זולות או "פרחות", אלה בחורות לקשר זמני בלבד.
זה לא אומר שאנחנו לא מעריכים בחורות שקטנות ועדינות, להפך.
אנחנו אוהבים בחורות שקטות, רגועות, עדינות, ונשיות
אנחנו לא אוהבים בחורות שמתלבשות חשוף יותר מדי (לפחות אני, אבל אני בטוח שאף אחד לא היה רוצה שחברה שלו תלך חשופה מדי), שמקללות, שמרביצות, שמעשנות, בקיצור, ערסיות.
ועוד משהו שחשוב לי להגיד לכן בנות, זה שתלכו חשוף או תעשנו או תקללו רק בשביל קצת צומת לב, זה מוריד
תפסיקו עם זה
אנונימי
אהבתי את אנונימי מצטרף אליו
אנונימי
אני רוצה שבנות יפסיקו לומר ש"אפשר להיות רגיש!"... אני יודע שאפשר לבכות! לאף אחד זה כבר לא מזיז! יש לי בנים בשכבה שבוכים מדי פעם - אף. אחד. לא. אומר. לא. להרגיש. יש גברים שפשוט לא רגישים! אני לא בן אדם רגשי בכלל. אני לא גאה בזה אבל גם לא מתבייש.
שהם לא צריכות להכריח את עצמם ללבוש גופיה גם בחורף - חבל זה ממש לא מושך
אנונימי
שבאמת באמת אנחנו לא מבינים רמזים..
אנונימי
שאתן לפעמים צריכות לגשת אלינו וליזום גם אתן
שלא כל גבר ששולח הודעה הוא מטרידן והוא יכול להיות יותר אינטלגנט ממך
אנונימי
פעם ראשונה בחיים שלי שאני עושה פלוס לפיל.
אבל בזה הוא צודק.
אף אחד לא מבין רמזים!
אבל בזה הוא צודק.
אף אחד לא מבין רמזים!
לזה שכמה תגובות מעליי
יש כאלה שיוזמות
כמוני
אני יוזמת יותר מדי, שום דבר טוב לא ייצא מזה: (
יש כאלה שיוזמות
כמוני
אני יוזמת יותר מדי, שום דבר טוב לא ייצא מזה: (
תפסיק לשלוח הודעה ששחכתי ממך ולסנן שאני רוצה אותך
זה מה שהייתי רוצה שבנים ידעו
תודה נאמן ממורמר שמחק לי את התשובה
זה מה שהייתי רוצה שבנים ידעו
תודה נאמן ממורמר שמחק לי את התשובה
חח מה להגיד?
אז ככה
בנות יקרות יבוא יום שתגדלו, תתבגרו ותבינו שכרגע כול הערסים האלה שאתן מעדיפות אותם על פנינו הם סתם ילדים. הם לא באמת יגיעו למקום מסויים בחיים אם כבר הם יגיעו לאנשהו אז זה לתחנה מרכזית.. לא יותר מזה.. אתן צריכות לחשוב טוב ולשאול את עצמכן "האם אני באמת רוצה בעל ערס?" אף אחת לא רוצה בעל ערס..
אז בנות יקרות לפני שאתן "נמשכות" לבנים ערסים ומחליטות שזהו זה הטעם שלכן, בנים מניאקים אז תנסו קודם את הצד הטוב בסדר? למה הצד הזה כן יגיע לאנשהו בחיים
אז ככה
בנות יקרות יבוא יום שתגדלו, תתבגרו ותבינו שכרגע כול הערסים האלה שאתן מעדיפות אותם על פנינו הם סתם ילדים. הם לא באמת יגיעו למקום מסויים בחיים אם כבר הם יגיעו לאנשהו אז זה לתחנה מרכזית.. לא יותר מזה.. אתן צריכות לחשוב טוב ולשאול את עצמכן "האם אני באמת רוצה בעל ערס?" אף אחת לא רוצה בעל ערס..
אז בנות יקרות לפני שאתן "נמשכות" לבנים ערסים ומחליטות שזהו זה הטעם שלכן, בנים מניאקים אז תנסו קודם את הצד הטוב בסדר? למה הצד הזה כן יגיע לאנשהו בחיים
אנונימי
אתם מכלילים לא כל הבנות אוהבות ערסים - אני לא מתקרבת אליהם ונגעלת מהצורת התנהגות שלהם וככה המון בנות, פשוט רוב הבנות הנראות לעין זה הבנות האלו הפרחות שמצטלמות עם תחת והולכות למסיבות.
אבל יש המון בנות שפשוט לא בעולם הזה אז פחות שמים לב אליהן. ולמה שהן אוהבות ומעדיפות. זה למה אתם חושבים שאנחנו אוהבות ערסים. אתם לא שמים לב מה מתחת לאף שלכם
אבל יש המון בנות שפשוט לא בעולם הזה אז פחות שמים לב אליהן. ולמה שהן אוהבות ומעדיפות. זה למה אתם חושבים שאנחנו אוהבות ערסים. אתם לא שמים לב מה מתחת לאף שלכם
אנונימית
לגמרי מסכימה עם אנונימית! יש בנות נורמליות לשם שינוי שלא אוהבות ולא נמשכות בכלל לערסים אז כמו שמהתגובות הנ"ל אתם לא רוצים שיכלילו אותכם, אל תכלילו אותנו.
אין בושה בלעשות את הצעד הראשון!
אין לכם מה לרמוז.. אנחנו לא נבין.
תנו צ'אנס! אל תפסלו ישר.. אולי תופתעו ;)
אין לכם מה לרמוז.. אנחנו לא נבין.
תנו צ'אנס! אל תפסלו ישר.. אולי תופתעו ;)
זה לא נכון, אתם כן מבינים רמזים.
ומי שקשה לו אז שיראה את הרמזים של בלו!
ומי שקשה לו אז שיראה את הרמזים של בלו!
אין לנו אומץ אין סופי להתחיל את הצד הראשון ואם גם לכן תנו רמזים ממש ברורים שנדע.
אנחנו אנשי מערות כן, על פי מחקרים בממוצע בנים לוקחים כפאקטור יופי הכי הרבה בעוד שבנות זה שילוב של אישיות יופי וחוכמה באופן שווה.
אבל תמיד יש יוצאי דופן! אל תשכחו.
אנחנו אוהבים בדיוק כמוכן, אולי אנחנו לא מראים את זה אבל אנחנו מתאהבים ומאוהבים בדיוק כמוכן.
אנחנו אנשי מערות כן, על פי מחקרים בממוצע בנים לוקחים כפאקטור יופי הכי הרבה בעוד שבנות זה שילוב של אישיות יופי וחוכמה באופן שווה.
אבל תמיד יש יוצאי דופן! אל תשכחו.
אנחנו אוהבים בדיוק כמוכן, אולי אנחנו לא מראים את זה אבל אנחנו מתאהבים ומאוהבים בדיוק כמוכן.
אומייגד לקחת את התגובה שלי מהשאלה ההפוכה איזה כבוד d:
ונחמד לקרוא כאן את התשובות.
ונחמד לקרוא כאן את התשובות.
הדיון האהוב עלי בסטיפס. ללא ספק
אחים שלי, מסכים עם כול מילה ומילה שלכם.. ותפסיקי לחשוב בבקשה שאנחנו מסתכלים על בחורה כסמל מין ולא יותר.. אנחנו לא חיות..
אנונימי
לעלות תמונות שלך חצי ערומה או ערומה זה מגעיל
ועוד יותר כשאת אומרת שאת נהנת מזה
מה בדיוק מהנה בזה?
פשוט תודי שבאלך תשומת לב וזהו
ועוד יותר כשאת אומרת שאת נהנת מזה
מה בדיוק מהנה בזה?
פשוט תודי שבאלך תשומת לב וזהו
אנונימי
וואי כבר חלאס מה הקטע כל דקה להגיד שערסים הם לא יצא מהם כלום וערסים המקום הכי רחוק שיגיעו בחיים זה למרכזית תבינו הבנות שאוהבות ערסים אין בזה בושה בסופו של דבר לכל אחד יש מישהו שיתחתן איתו וזה לא משנה כי ערסים זה לא קללה ויש להם נשמה והם הכי חמודים והם יתנו לכל בת יחס של מלכה אז דחיל רבאק די עם האני שונאת ערסים וערסים הם מגעילים ויש להם שפה של מגעילים כי זה לא נכון! שתחררו מהם זה הקפה שלהם להגיד נודר וכפרה ולשמוע מיזרחית ולשים עגיל בגבה אם ישלכם בעיות שמרו לעצמכם רבאק מי שלא טוב לו שימו שימו מינוס
אני בת, ומה שחבר שלי הרבה מאוד פעמים מתעקש שאבין - שלהיות ברורה איתו ולא לנסות לרמוז.
אז לכל הבנים שאיתו במחשבה, הסיבה האישית שלי להתנהגות הזאת, היא פחד מהתגובה, אני מפחדת ואני חסרת ביטחון, ואני צריכה שהוא ימשוך אותי להגיד מה שאני רוצה להגיד, לא לכל הבנות קל להיות ישירות.. זה מאיים, הישירות הזאת.. זה חשוב לפעמים, אבל זה סוג של קשר תקיף כזה, וזה נחמד שיש קצת ניחושים בקשר, כימיה, הבנה ללא מילים.. לפעמים אני מגזימה בזה אני יודעת אבל אני לא מתכוונת, פשוט קשה לי. ואני חושבת שיש הרבה בנות שמרגישות כמוני.. ואם לא - אופס פאדיחות ביי חח
אז לכל הבנים שאיתו במחשבה, הסיבה האישית שלי להתנהגות הזאת, היא פחד מהתגובה, אני מפחדת ואני חסרת ביטחון, ואני צריכה שהוא ימשוך אותי להגיד מה שאני רוצה להגיד, לא לכל הבנות קל להיות ישירות.. זה מאיים, הישירות הזאת.. זה חשוב לפעמים, אבל זה סוג של קשר תקיף כזה, וזה נחמד שיש קצת ניחושים בקשר, כימיה, הבנה ללא מילים.. לפעמים אני מגזימה בזה אני יודעת אבל אני לא מתכוונת, פשוט קשה לי. ואני חושבת שיש הרבה בנות שמרגישות כמוני.. ואם לא - אופס פאדיחות ביי חח
אויש תפסיקו כבר יש ערסים כמו ההגדרה בויקפדיה ויש "ערסים".. אני אוהבת מישהו שבטוח בעצמו וזה הערסים בעיקר, אני לא יגיד שאין כאלה מגעילים אבל לא כולם ככה תפסיקו כבר. יש כאלה שהם ממש חמודים ואוהבים באמת ולא מתנהגים אליך כאל סמרטוט אל תשכחו שהוא קודם כל בן אדם וכל בן אדם יש אופי שונה.. זה שהוא פה ושם מקלל ומראה ביטחון הופך אותו לערס זה קצת דפוק כי ערס לפי ויקיפדיה זה עברין אז באמת דיי להכליל כי לכל אחד יש אופי שונה גם אם הם כולם "ערסים"
אה ולפרוקול מישהו אמר שמי שמתאהבת בערסים היא פרחה וכו חח.. אני לא פרחה, לא מתלבשת חשוף. לא מנסה לפתות כל גבר ומתנהגת כמו פתוחה, כבוד זה אצלי מקום ראשון, לא מצלמת את עצמי עם כל הציצים בחוץ ולא כלום אז דיי עם הכללות האלה כבר
אה ולפרוקול מישהו אמר שמי שמתאהבת בערסים היא פרחה וכו חח.. אני לא פרחה, לא מתלבשת חשוף. לא מנסה לפתות כל גבר ומתנהגת כמו פתוחה, כבוד זה אצלי מקום ראשון, לא מצלמת את עצמי עם כל הציצים בחוץ ולא כלום אז דיי עם הכללות האלה כבר
לבנים-
אם את מרגישים משהו- תגידו את זה
תפסיקו לתת לאגו שלכם להוביל/ לשלוט בכם (לא מכלילה)
אל תגידו שאתם צריכים להגיד משהו ואז להגיד "לא משנה" או "סתם", כי זה מאוד משגע
שוב - אני לא מכלילה - אל תחשבו שכל בת שיש לה גוף יפה או שפעם היה לה סטוץ אז זה אומר שמותר שתזלזלו בה ושהיא לא מתאימה לקשר רציני
אם את מרגישים משהו- תגידו את זה
תפסיקו לתת לאגו שלכם להוביל/ לשלוט בכם (לא מכלילה)
אל תגידו שאתם צריכים להגיד משהו ואז להגיד "לא משנה" או "סתם", כי זה מאוד משגע
שוב - אני לא מכלילה - אל תחשבו שכל בת שיש לה גוף יפה או שפעם היה לה סטוץ אז זה אומר שמותר שתזלזלו בה ושהיא לא מתאימה לקשר רציני
אנונימית
לידעו להתנשק חח באמת. נדיר שאני מתנשק עם מישהי והיא יודעת מה היא עושה.
שהן מתסבכות אחושרמוטה.
היא פאקינג רומזת לי בקטע הכי רומז שיש וגם חברות שלה אןמרות לי שהיא אוהב אותי ואז שאני אומר אליה אני מרגיש אלייך משהו פתאום היא משתתקת ואומאת שהיא לא מרגישה ככה וכז ממשיכה לרמוז.
היא פאקינג רומזת לי בקטע הכי רומז שיש וגם חברות שלה אןמרות לי שהיא אוהב אותי ואז שאני אומר אליה אני מרגיש אלייך משהו פתאום היא משתתקת ואומאת שהיא לא מרגישה ככה וכז ממשיכה לרמוז.
באותו הנושא: