5 תשובות
חבל שלא
לצערנו, לא.
לא, כי העונשים להתעללות בבעלי חיים לא כוללים כלא. בדרך כלל קנס ועבודות שירות.
הארץ המטומטמת שלנו לא מאמינה שהתעללות בבעלי חיים זה עניין רציני.
הארץ המטומטמת שלנו לא מאמינה שהתעללות בבעלי חיים זה עניין רציני.
אני מאמינה שיכולים לפתוח לו תיק, אבל לצערי לא מכניסים על דברים כאלה לכלא, או לפחות לא בארץ.
לצערי לא.
באותו הנושא: