3 תשובות
לא. את לא תהיי בחה"א. פשוט משם לוקחים אותך לבק"ום.
לא בהכרח.
לא בהכרח, התאריך עוד ישתנה בהתאם ליום המא"ה שתעברי ולשיבוצך הסופי.
באותו הנושא: