התחברות
הרשמה
מה אתם אוהבים יותר בת רגועה או אחת שיש לה ביטחון ולא כל כך שקטה אבל גם לא צעקנית מידי.
21 בפברואר 2016, 23:03
בטחון עצמי
ביטחון עצמי
לבנים
דימוי עצמי
אופי
תשובה אחת
אם זה היה על בנים אני חושבת שהייתי אומרת מישהו שיש לו ביטחוו שלא יהיה כל כך שקט אבל גם לא יותר מדי צעקן.
מ
מתוקה כמו תותים.
באותו הנושא:
מה בחור יותר אוהב מישהי שנלחמת עליו ועושה עליו דאווינים או מישהי שיותר בצד פסיבית ורגועה?
בנים - בחורה שקטה שתמיד בצד וכאלה או זורמת עם ביטחון שאומרת מה שבאלה מתי שבאלה?
הי, מה גברים יותר אוהבים, בחורה זורמת ומצחיקה או בחורה יותר שקטה ועדינה?
מה השיר הרגוע שאתם הכי אוהבים?
בנות, אתן אוהבות מישהו עם ביטחון עצמי גבוהה או שאתם מעדיפות יותר את הרגישים והשקטים?
אתם מכירים אנשים שנראים ממש ממש טוב חיצונית, אבל חסרי ביטחון, ביישנים ושקטים?
תגידו, זה הגיוני שיש לי ביטחון עצמי מאוד גבוהה אבל אני ביישנית ושקטה ומופנמת כזאת?
בנים אתם יותר אוהבים בנות שקטות או רועשות?
בנים, למה אתם יותר מתחברים: בנות שצועקות (ערסיות כאלה) עם מלא ביטחון, או בנות ממש שקטות ועדינות שבקושי מדברות?
להיות ילדה שקטה סגורה ועם קצת ביטחון זה דבר רע?
בנים אתם מעדיפות בנות שקטות ועדינות או בנות עם ביטחון עצמי וחוצפה?