5 תשובות
היי, מדובר באותו המוצר בדיוק רק באריזה שונה.
כנראה שבעבר הייתה רק שקית כתומה ואז רצו לגוון ולחדש בכדי להגדיל את המכירות והוסיפו עוד עיצוב עם התינוק. הייתה גם במבה בשקית שקופה פעם בלי תינוק. לדעתי בגלל שלא רצו שאנשים יפסיקו לרכוש את המוצר בשקית הכתומה אז המשיכו את העיצוב הזה עד היום במקביל לשקית עם התינוק.
משהו פסיכולוגי וצבע גורמים לאנשים להזדהות עם המוצר וכאן אוסם מרוויחים פעמיים - בכך שכל צרכן בוחר את הסוג שמתאים לו ומתחבר אליו. יש מיתוס שלבמבה הכתומה יש טעם עשיר יותר.
כנראה שבעבר הייתה רק שקית כתומה ואז רצו לגוון ולחדש בכדי להגדיל את המכירות והוסיפו עוד עיצוב עם התינוק. הייתה גם במבה בשקית שקופה פעם בלי תינוק. לדעתי בגלל שלא רצו שאנשים יפסיקו לרכוש את המוצר בשקית הכתומה אז המשיכו את העיצוב הזה עד היום במקביל לשקית עם התינוק.
משהו פסיכולוגי וצבע גורמים לאנשים להזדהות עם המוצר וכאן אוסם מרוויחים פעמיים - בכך שכל צרכן בוחר את הסוג שמתאים לו ומתחבר אליו. יש מיתוס שלבמבה הכתומה יש טעם עשיר יותר.
אנונימי
אני שמעתי שהאריזה הכתומה שומרת יותר טריות, אבל אני נוטה להסכים עם התשובה הקודמת.
השקית עם התינוק מיועדת לילדים ופעוטות והשקית הכתומה מיועדת למבוגרים ונוער.
הם מגדילים בכך את קהל היעד ואת נתח המכירות למוצר.
בנוסף, השקית האחת שווקה בעבר באריזת מפלסטיק לעומת השקית עם התינוק שלה מצורפת שכבת אלמיניום, בהמשך לשתי השקיות נוספה שכבת אלמיניום שומרת טריות.
הם מגדילים בכך את קהל היעד ואת נתח המכירות למוצר.
בנוסף, השקית האחת שווקה בעבר באריזת מפלסטיק לעומת השקית עם התינוק שלה מצורפת שכבת אלמיניום, בהמשך לשתי השקיות נוספה שכבת אלמיניום שומרת טריות.
אנונימי
בתור אחת שלומדת מיתוג לפעמים אחרי המון שנים של מכירת מוצר באריזה מסויימת החברה מחדשת את האריזה כדי לשמר לקוחות ואולי לרכוש חדשים. כמעט כל מוצר עבר שינויים גם במבה גם שוקולד פרה ועוד המון מוצרים. אין קשר לטריות. וגם כי לפעמים העיצוב משעמם או לא נכון. לפעמים החברה מחליפה משרד פירסום ואז האריזה משתנה. זה גם למשוך אנשים. לדעתי האריזה עם התינוק הרבה יותר יפה ומושכת
ואכן זה נכון צבעוניות זה מושך את העין ואם האריזה יפה וקליטה וצבעונית אנשים ירצו לקנות אותה.
למרות שכחול זה הצבע הכי פחות מעורר תאבון וכתום כן.
כנראה עניין של העדפה:)
ואכן זה נכון צבעוניות זה מושך את העין ואם האריזה יפה וקליטה וצבעונית אנשים ירצו לקנות אותה.
למרות שכחול זה הצבע הכי פחות מעורר תאבון וכתום כן.
כנראה עניין של העדפה:)
אנונימית
אין שום הבדל. זה תרגיל שיווקי. כמו התשובות הקודמות
באותו הנושא: