5 תשובות
קדצ נהיגה
אם מבחינת תנאים אז הייתי מעדיפה את המערך הטכני של חיל האוויר כי יש להם בסיסים על רמה עם אוכל טוב מכון כושר ואפילו בריכות
לברוח. או קדץ נהיגה, יש שמה תנאים מבחינת שינה, אין שמירות, אין מטבח
אנונימית
חימוש בטוח לא. קדצ נהיגה נותן לך רישיון על משאית ואני לא מאחל לך להיות נהג עד גיל 45. חיל האוויר התנאים לדעתי טובים יותר
זה לבחור את התפקיד הכי פחות חרא מבין התפקידים הכי מחורבנים בצבא. התלבטות קשה.
באותו הנושא: