8 תשובות
סלאמת
סלאמת, וסלאמתק זה יותר נחמד;)
זו לא מילה בעברית, לכן אין חשיבות, אך אם כבר.. בתו
זה לא בעברית אז זה לא משנה.. אבל הרוב כותבים סלמאת, ככה שאם תכתבי סלמאט לא נראלי שיבינו למה את מתכוונת.
סלאמת.
סאלמת':)