9 תשובות
תודה, מהשירים שאני אתמכר אליהם, הוספתי לפלייליסט:)
לא מתחברת לסגנון אבל שיר נחמד
נחמד +
הפעלתי את זה ולא ידעתי שהרמקולים שלי פול ווליום וסבא שלי מהסלון צועק "מי שם" ברוסית חח אני מתה xd
ממש מגניב
cool
סבבה
וואי אדיר ^
כןן! אני מכירה אותו. לדעתי הוא יפה אבל יש יותר טובים
באותו הנושא: