17 תשובות
לא פדיחה זה מוזר, זה כולה 3 ימים.
רציני? למה 2? זה לא שאת נוסעת לחודש...
פשוט קחי תיק גב גדול ומזוודה אחת. תסדרי את הדברים טוב
אנונימית
לא, קחי כמה שאת צריכה.
קחי כמה שאת צריכה.
לא פדיחה, אבל אני חושבת שאין צורך בכל כך הרבה דברים.
זה לא פדיחה.. זה פשוט יותר מידי. אין צורך בשתיים, קחי אחת. זה כולה שלושה ימים.
השאלה היא יותר איך תסחבי את שתיהם ביחד עזבי פאדיחה לא פאדיחה
כן פאדיחה מאוד לכמה זמן זה שאת לוקחת על כך הרבה?
מה את נוסעת לחודש?
בסהכ טיול
אני לטיסה של חודש ארזתי פחות חח. חח. חח
מאוד פאדיחה.
אם זה למדבר אז מזוודה זה בכלל פדיחה למדבר לא לוקחים מזוודה.
אם זה לאכסניה וזה אז זה טיפה פדיחה טיפה מוגזם כולה שלושה ימים ואת היום הראשון את בכלל באה מהבית אז כאילו... ממליצה לך לקחת אחת ואם לא נכנס אז אחת גדולה או לוותר על דברים טיול לא נועד להתייפיף בו
פדיחה לא, מוגזם כן.
הכי לא שאני הולכת לטיול אני לוחת 2 מזוודות ו2 תקים ודוחפת אצל חברות עוד דברים
א. לא פדיחה אבל מוגזם
ב. יא גם אני יוצא מחר לטיול שנתי:)

לא מיוקנעם במקרה נכון?
לא פאדיחה פשוט מיותר קצת... אני לוקחת מזוודה אחת כשאני נוסעת לשבוע וגם ככה בחיים לא מספיקה ללבוש את כל מה שארזתי.
תנסי לעשות רשימה של כל מה שאת צריכה ולהוריד את הדברים המיותרים.
ממש לא, זה בסדר גמור! לאן את נוסעת?