3 תשובות
תלמדי את מה שמעניין אותך
זה תלוי מה יש לך בבית ספר? ולפי דעתי כדאי לך לא רק לפי מה יותר טוב אלה גם לפי מה שמעניין אותך כי חבל ללמוד משהו שאולי הוא טוב אבל לא מעניין אותך ולא תעשי איתו כלום אחר כך
אנונימית
נורא נורא תלוי בבית הספר וברמה שלו, באיזור, איזו מגמה את אוהבת, כי אני יכולה לומר שכימיה- אבל את מאוד לא תתחברי לזה. מה התחומי עניין שלך?
באותו הנושא: