7 תשובות
שואל השאלה:
מכירה את השיר הזה ביפנית... גמאלי אין מושג איך הגעתי עליו... ועכשיו הוא נתקע לי בראש-_-'
מכירה את השיר הזה ביפנית... גמאלי אין מושג איך הגעתי עליו... ועכשיו הוא נתקע לי בראש-_-'
הכי אוהבת מלא שירים
הכי שונאת שנתקעים לי שירי פופ בראש. עושה לי עצבים.
הכי שונאת שנתקעים לי שירי פופ בראש. עושה לי עצבים.
אני ממש שונא את הסמית'ס
קישורים מצורפים:
כי זה מאוד קליט
never be alone
כל שיר שנשמע טוב לאוזן והשירים הכי מעצבנים ולא נשמעים טוב זה הכי מעצבן כשזה נתקע בראש
.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: