4 תשובות
כן ומי זוכר חח
כן ונראלי 90 ומעלה כי זה כיתה ג._.
הפסקתי לעשות שיעורי בית בכל המקצועות בכיתה ב'..
אבל תמיד קיבלתי 90-100 ^_^
N.O
בשבילי זה תמיד היה 93 ומעלה... אבל אני זוכרת מלא פעמים שהמספר זה חזר על עצמו דווקא באנגלית ודווקא בתקופה הזאת...