3 תשובות
בסלנג מקובל להשתמש במילה מושג בהקשר כזה. אף שזה לא באמת קשור. כי מושג פירושו האמיתי הוא הגדרה.
לא צריך לומר את המילה מושג, זה סתם מיותר, פשוט לומר אשמח שתשלח לי תמונה שלך (לפני שאני מחליטה.) או תשלח לי תמונה שאראה את פנייך או שאראה איך אתה נראה או שאראה עם מי אני מדברת, המילה "מושג" כפי שכתבת במשפט נשמעת קצת מעליבה...
בסדר גמור
או: שיהיה לי מושג איך אתה נראה
באותו הנושא: