4 תשובות
כדאי לך, גם אם בהתחלה יהיה קשה תוך מקסימום חודש את תתפסי את זה
שווה לנסות.
קשה יש רק בלחם, וגם אותו אוכלים. ;)
קשה יש רק בלחם, וגם אותו אוכלים. ;)
תנסי.
כדאי כדאי.
שאת נכנסת לזה זה מזה כיף!
אבל אם את הולכת תקני נעליים מיוחדות
שאת נכנסת לזה זה מזה כיף!
אבל אם את הולכת תקני נעליים מיוחדות
באותו הנושא: