5 תשובות
תחכה לגלקסי 7 או אייפון 7 שמעתי שהם טובים
אייפון 6 זה אחד הטלפונים
יש לי גאלקסי 6 ולדעתי הוא מעולה
אני הייתי ממליצה לך על אייפון 6s או 6s+, אתה יכול לראות באינטרנט את ההבדלים בינהם וכמה שהוא טוב יותר.
ואם אתה רוצה להרבה שנים אני ממליצה לך לקנות עם זיכרון 64gb, יש גם 128gb אבל אני חושבת שכמעט אין אותו באף חנות.
ואם אתה רוצה להרבה שנים אני ממליצה לך לקנות עם זיכרון 64gb, יש גם 128gb אבל אני חושבת שכמעט אין אותו באף חנות.
שבוע שעבר הגיע galaxy s7 & s7 edge לארץ ולי כבר יש את הגרסת האדג' פשוט האדג' ישבו יותר אפשרויות ומסך יותר גדול פשוט אחלה של פלאפון
אגב אם את רוצה אותו יש אותו בקניון מלחה בירושלים באחת החנויות לא זוכר את השם שלה
אגב אם את רוצה אותו יש אותו בקניון מלחה בירושלים באחת החנויות לא זוכר את השם שלה