התחברות
הרשמה
מאיזה קב"א שולחים זימון לבנות ליום המא"ה של הצבא?
17 במרץ 2016, 23:54
צה"ל
צבא
גיוס
יום המא"ה
חיילות
זימונים
תשובה אחת
אני חושב שזה לכל בן שלא מיועד לתפקיד לוחם ולכל בת בכללי בלי קשר לקבא כמובן שלפי הקבא שלך יתנו לך את האפשרויות שיש לך לבחור וגם לפי הצרכים של הצבא
מ
מישהו אחר.
באותו הנושא:
אם שולחים לי זימון ליום המאה בכיתה יא. ללכת? זה לא אמור להיות בכיתה יב?
יש כאן בנות שקיבלו קב"א ופרופיל גבוהים ולא קיבלו זימון ליום המאה?
אני יכולה לבקש ממיטב זימון לתפקיד שאני רוצה שהיה לי בשאלון העדפות? הם שולחים לי עד עכשיו זימונים לתפקידים שאני לא רוצה
כמה זימונים שולחים ליום המאה? כאילו כמה פעמים אני יכולה להיעדר?
שולחים לי תמיד מאיזה מספר, בהודעה רשום את זה " VM status: 1 Voice " מה זה אומר?
לפי מה שולחים זימון ליום המא"ה? היה לי צו ראשון לפני חברה שלי ושלחו לה כבר גם ליום המא"ה ולי לא
אני הולכת היום ליום המאה בלי זימון וצריך להביא זימון אבל לא קיבלתי וקיבלתי הודעה על זה זה בסדר להראות את ההודעה?
אפשר לבטל זימון לקבן בצו ראשון? כל הכיתה של כבר התקדמו מזמן ליום המאה וכו ואני עדיין תקועה ( הזימון לקבן לעוד הרבה זמן)
יש פה בנות שלא הלכו ליום המאה ושלחו להן זימון חדש?
למי שולחים מסלול רקיע? מאיזה קבא זה?
אם אמרו לי שאני צריכה לקבל זימון לקב"ן אחרי הצו ראשון, שולחים לי מכתב? אמרו לי לבוא השבוע להשלים צו ראשון ולא קיבלתי מכתב