6 תשובות
שואל השאלה:
מלא אתיופים היום כיסחו את חבר שלי ורציתי לבוא אליו אבל פחדתי רצח כי אני לא יודע ללכת מכות בשיט אני יודע שיצאתי חרא חבר
אנונימי
לא יצאת חרא חבר. זאת לא אשמתך. לדעתי אם תשחק כדורגל הבעיטות שלך יהיו ממש חזקות (מניסיון, משחק מאז גיל 4)
לך לחוג הגנה עצמית או קרב מגע, חוץ מזה אתה יכול להתאמן בבית עם שק אגרוף עם משהו - כמובן כדי להגן על עצמך ולא להתעלל
כדי להגן על עצמך? או כדי להתעלל בילדים אחרים?
לך לשי חי
אנונימית
תרשם לחוג mma