2 תשובות
להיות בחוץ עם בוקסר בלבד למשך עשר דקות רצופות (אם קר כמובן), לאכול פרוסת לחם עם קטשופ, חמאת בוטנים, טונה, נוטלה וחומוס (עד הסוף), להתחיל עם זקנה, לשאול הורים של אחד החברים אם יותר כיף לחרבן או להשתין, להתקשר בפלאפון למורה קשוח ולזייף בכי מוצלח כי כואב לחרבן/לבקש מתכון כלשהו/לשיר "אוכל בפה שלי אוכל בפה שלך", לצלם סרטון של הבנאדם רוקד (משהו מביך כמובן) ולשתף בקבוצה של הכיתה עם המורה.
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
משהו שקשור לעוברי אורח, זה תמיד הכי מצחיק.
באותו הנושא: