6 תשובות
כן
כן
אנונימי
זה טוב וזה אפילו יותר מידיי בשביל ילד בגיל שלך
המקסימום בשבילך זה 4 ק"מ
המקסימום בשבילך זה 4 ק"מ
אם עתה מתעסק בזה באופן מקצועי, זה טוב ובחירה שלך. אם לא, עדיף שלא תרוץ כל כך הרבה בלי להתאמן זה מעמיס על הגוף יותר מדי.
אנונימי
לא משהו
כן
באותו הנושא: