6 תשובות
כן
כן
אנונימי
זה טוב וזה אפילו יותר מידיי בשביל ילד בגיל שלך
המקסימום בשבילך זה 4 ק"מ
אם עתה מתעסק בזה באופן מקצועי, זה טוב ובחירה שלך. אם לא, עדיף שלא תרוץ כל כך הרבה בלי להתאמן זה מעמיס על הגוף יותר מדי.
אנונימי
לא משהו