4 תשובות
מדי פעם
לא, אני בחיים לא עושה ;)
אנונימית
כן, אבל כשאנחנו עם אנשים אנחנו מנסות להתאפק.
אנונימית
נו ברור כל אחד ואחת...
אנונימיתתתתתתתת
באותו הנושא: