7 תשובות
תעשה את עצמך חולה
אמ,
אתה יכול להגיד ששלשלת / הקאת מלא,
לצאת בלילה בחוץ, כשקר.
או פשוט להגיד שכואבת לך הבטן / יש לך סחרחורות נוראיות וממש להיכנס לזה.
שואל השאלה:
כן.. אבל זה לא ממש עובד על ההורים שלי
אנונימי
שואל השאלה:
יש אולי דרכים להקיא?
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע שזה מבאס להיות חולה אבל אני צרייך רעיוונות
אנונימי
תנסי להתקרר:')
אנונימית
טל תהיה חולה פשוט אם זה חשוב לך תעמיד פני חולה.
באותו הנושא: