7 תשובות
לא
כן
האמת שלא
לא
שואל השאלה:
זה חסר לי.. אבל אני לא מרגישה שזה קיים..
זה חסר לי.. אבל אני לא מרגישה שזה קיים..
אנונימית
את לא יכולה לאלץ את עצמך להאמין במשהו, כשאת תאמיני את תאמיני
תחקרי על כל מני דברים שונים כמו הדת הבהאית, יכול להיות שתתחברי לזה
תחקרי על כל מני דברים שונים כמו הדת הבהאית, יכול להיות שתתחברי לזה
במובן מסוים, כן.
החיים היו הרבה יותר קלים כשהייתי דתי ומאמין.
להתפלל, ולהרגיש שיש גורם ששומר עליך. מטופש, אבל כשאתה בתוך זה, זה נראה מציאותי לגמרי.
החיים היו הרבה יותר קלים כשהייתי דתי ומאמין.
להתפלל, ולהרגיש שיש גורם ששומר עליך. מטופש, אבל כשאתה בתוך זה, זה נראה מציאותי לגמרי.
אנונימי
באותו הנושא: