התחברות הרשמה

יש פה מישהו/י שטובים בתנך כיתה י ומעלה?

31 במרץ 2016, 16:55
כיתהתנ"ך    
2 תשובות
אכן
t
the.way to ur heart
אני פה
%
%5%8%3%0
באותו הנושא:
אני בכיתה י ויש לי בגרות בתנך יהיה מועד ב או שבכיתה י אין?
ציון 45 בתנך כיתה ז-נורא?
אתם חושבים שאם מישהו מכיתה יא יצא עם מישהי מכיתה ט יסתכלו עליהם מוזר?
כיתה ח. מחר מבחן בתנך, סיכומים טובים על שופטים פרק ד, ה, ו, ז מישהו...?
ילדה שאני מכירה יוצאת עלי, אנחנו רבות והיא ממש משפילה אותי תנו ייבושים טובים
קיבלתי 75 בתנך כיתה ט' זה טוב? גם לא היה לי זמן להתכונן באותו שבוע היה מלא דברים לעשות והתכוננתי רק יום אחד
מי עושה ביום חמישי את הבגרות בתנך של כיתה יב 5 יחידות?
מה השיר האהוב עליכם? תנו שירים טובים
מישהו שטוב בתנך כיתה י ויש לו סבלנות לעזור לי?
תנו שמות טובים לקבוצה של 9 בנות בכיתה ח
תנו לי נושא לעשות עליו עבודת חקר במדעים (כיתה ח)