6 תשובות
שואל השאלה:
שכחתי לרשום בגלל השעה
שכחתי לרשום בגלל השעה
אנונימית
אפשרי ולא מסוכן כל כך
יותר מסוכן שאת יוצאת להליכה בכזאת שעה חח
אנונימי
חח לא מסוכן בכלל..
לדעתי עדיף לא בלילה..
זה בסדר
רק אל תשימי את הפלאפון על עץ, שמיכות מיטה, מקום ליד מים, נייר וכו '
רק אל תשימי את הפלאפון על עץ, שמיכות מיטה, מקום ליד מים, נייר וכו '
באותו הנושא: